Arama:

Tür: Gönderiler; Üyeler: murat mert

Arama: Arama işlemi Toplam 0,00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    2
    Okunma
    3.069

    Cevap: Tema Değiştirme Sorunu

    Teşekkürler, düzelttim.
  2. Cevaplar
    2
    Okunma
    3.069

    Tema Değiştirme Sorunu

    Yeni şablon yüklediğimde varsayılan yapıyorum ama hala bir önceki temam görülüyor. Bazen yeni tema gözüküyor ama menüden bir seçeneğe tıkladığımda yine eski tema geliyor. ne yapmalıyım ?
  3. Cevap: Ürün inceleme modülü önerebilir misiniz ?

    merhabalar.

    bu sitenin footer ındaki gibi bir e katolog yapmak mümkün müdür ? veya aynısını kendi joomla siteme yapabilir miyim ?

    (us polo bayisiyim)
  4. Konu: Jf Texturia

    yazan murat mert
    Cevaplar
    4
    Okunma
    4.196

    Cevap: Jf Texturia

    maxi menu ck dye bir modül indirdim ama submenu pozisyonunda açtığımda karışık abidik gubidik bir hal alıyor. bi yardım edin.

    @angelaus patron şu senin sitedeki http://www.sakincan.com/ slideshow...
  5. Konu: Jf Texturia

    yazan murat mert
    Cevaplar
    4
    Okunma
    4.196

    Cevap: Jf Texturia

    bu temada açılır kapanır menü yapmak mümkünmüdür ? yada uygun modül ne olabilir ?
  6. Cevaplar
    4
    Okunma
    6.841

    Cevap: Açılır Kapanır Menü Yapmak

    pozisyon falan tam olarak nasıl ayarlanıyor ?

    maximenü ck diye bir modül indirdim ama aktif edemedim.
  7. Cevaplar
    3
    Okunma
    5.290

    ÇÖZÜLDÜ Cevap: İntro SplashR modülü

    bu modül nasıl kullanılır ? detaylı anlatım yapabilecek var mı ?
  8. ÇÖZÜLDÜ Cevap: Anasayfada popup açılan reklam eklentisi önerisi olan var mı?

    U.S. POLO ASSOCIATION SINCE 1890

    yukarıdaki sitedeki gibi bir açılış eklentisi olabilir mi ?
  9. Konu: Jf Texturia

    yazan murat mert
    Cevaplar
    4
    Okunma
    4.196

    Jf Texturia

    Güzel bir tema.

    demo : joomfreak | Free and professional and high quality Joomla!® 1.5 & 2.5 templates and extensions.

    bu temayı inceleyip demodaki gibi modül pozisyonlarını anlatabilecek bir...
  10. Cevaplar
    2
    Okunma
    3.109

    Siteye İlk Girişte Pop Up

    şu sitedeki gibi bir pop up nasıl yapılabilir ?

    U.S. POLO ASSOCIATION SINCE 1890

    işin aslı ben de giresun polo bayisiyim ve siteye aynen üstteki sitedeki gibi pop up yapmak istiyorum.

    bi...
  11. Cevaplar
    4
    Okunma
    6.841

    Açılır Kapanır Menü Yapmak

    Dünden beri aradığım ama bir türlü çözüme kavuşamadığım hede.

    örneğin bu sitenin menüsündeki gibi bir modül, eklenti vs vs.

    üstüne gelince aşağı doğru açılan falan filan.

    bi yardımcı...
  12. Cevaplar
    0
    Okunma
    2.222

    Makale Modül Sorunu

    Makale seçmeye çalışırken, modül pozisyonu seçerken olmuyor boş butona tıklarmış gibi oluyor.

    resimdeki seç butonuna bastığımda hiçbir şey gelmiyor.

    ne yapabilirim ?
    1251

    teşekkürler.
12 iletiden 1 ile 12 arası.
joomla tema