10 iletiden 1 ile 10 arası.

Konu: Link verme

  1. #1
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Exclamation Link verme

    Merhbaha arkadaşlar ...

    Ugrastıgım temada bir modül var ve ben o modülün içeriğine önemli linkleri atmak ıstıyorum nasıl yapabılırım ?

    Örnek olarak = Sosyal Güvenlik Şefleri Derneği - Anasayfa bu sitede ana sayfa sol tarafta bi örnegi var önemli linkler diye ben de öle yapmak ıstıyorum...Modulün adı latestnews bu arada... Teşekkurler

  2. #2

    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Konum
    İstanbul-İzmir
    Yaş
    44
    İletiler
    2.515

    Standart Cevap: Link verme

    Web Bağlantıları bileşenine adresleri ekleyin, sonra Web Bağlantıları modülüyle yayınlayın. Bu bahsettiklerim Joomla kurulumunda geliyorlar. Ayrıca, Özel HTML modülünü dilediğiniz şekilde kullanabilirsiniz.

  3. #3
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Standart Cevap: Link verme

    Konuyu bıraz daha açabilirmiyiz çünkü baya bi acemiyim bu joomlaya .s kbakmayın bu kadar soru soruyorum

  4. #4

    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Konum
    İstanbul-İzmir
    Yaş
    44
    İletiler
    2.515

    Standart Cevap: Link verme

    Alıntı Utku DLKC´isimli üyeden alıntı İletiyi göster
    Konuyu bıraz daha açabilirmiyiz çünkü baya bi acemiyim bu joomlaya .s kbakmayın bu kadar soru soruyorum
    Joomla yönetimde bileşenlerin nerede olduğunu bildiğinizi tahmin ediyorum. Üst menüde Bileşenler ismöinde bir menü öğesi var. Onun aaltında Web Bağlantıları isimli bir öğe olacak. Orası Web Bağlantıları (com_weblinks) bileşenidir. Web bağlantıları bileşeninde istediğiniz bağlantıları ve açıklamalarını ekleyerek organize edebilirsiniz. Sonra bunu isterseniz herhangi bir bileşen gibi sitenin menü öğelerinden biri olarak yayınlayabilir, dilerseniz modül yöneticisi altındaki Web Bağlantıları modülünde kategori ve sayı seçerek modül pozisyonunda yayınlayabilirsiniz.

    Eğer modül yöneticisi altında Web Bağlantıları modülünü göremiyorsanız, sağ üstten Yeni düğmesini kulanıp, açılan modül pencere içinden Web Bağlantılarını seçerek modülü oluşturabilirsiniz.

  5. #5
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Standart Cevap: Link verme

    Tamam internet baglantılarını buldum ama şöyle bi sıkıntı var linki açıklamasını ısmını verdım ama bunu ıstedıgım modülde nasıl göstericem tahmınımce katagori den ama katagoride modülü nasıl gösterıcem peki .s

  6. #6

    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Konum
    İstanbul-İzmir
    Yaş
    44
    İletiler
    2.515

    Standart Cevap: Link verme

    Alıntı Utku DLKC´isimli üyeden alıntı İletiyi göster
    Tamam internet baglantılarını buldum ama şöyle bi sıkıntı var linki açıklamasını ısmını verdım ama bunu ıstedıgım modülde nasıl göstericem tahmınımce katagori den ama katagoride modülü nasıl gösterıcem peki .s
    Güzel kardeşim, benim dediğim, bunu istediğiniz modülde değil Web Bağlantıları modülünde göstermek Siz herhangi bir modülde, modülün normal verilerinin yanında bir de bugözüksün mü diyorsunuz anlayamadım. Bunu gösteren bir Web Bağlantıları modülü var; yukarıda yerini işaret ettim. O modül ile bunu gösterebilirsiniz. Nerede takılıyoruz tam olarak?

  7. #7
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Standart Cevap: Link verme

    Yaw Arkadaş acemiyim bu joomla ya abi affet Konu açarken ilk paylaştıgım linke girin sol tarafta önemli linkler var ... o sayfadaki modulun aynısı benim kullandıgım temada ana sayfadada var ben o modulun içine linkleri yerleştirmek istiyorum

  8. #8

    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Konum
    İstanbul-İzmir
    Yaş
    44
    İletiler
    2.515

    Standart Cevap: Link verme

    Alıntı Utku DLKC´isimli üyeden alıntı İletiyi göster
    Yaw Arkadaş acemiyim bu joomla ya abi affet Konu açarken ilk paylaştıgım linke girin sol tarafta önemli linkler var ... o sayfadaki modulun aynısı benim kullandıgım temada ana sayfadada var ben o modulun içine linkleri yerleştirmek istiyorum
    İyi de ben bunu nasıl yapacağınızı adım adım söyledim yukarıda. Dediğim gibi nerede takıldığınızı söyleseniz, acemiliğinize faydası olur.

  9. #9
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Standart Cevap: Link verme

    Şimdi ben mi Yanlış anlattım yoksa yanlıs mı anlamısım ?
    Araçlar > Eklentiler > Yeni > (açılan Yerler ) Anket,arama,arşivlenmiş içerik , besleme görüntüleme ,birlik , bölümler ,en son haberler , en çok okunan içerik ws ... Bu saydıklarımın sag tarafların da ise ,k2 content ,k2 login ,k2 tools , kimler çevrimiçi ,menü filan var siz bu yoldan bahsedıyosunuz galiba ?

  10. #10
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-03-2012
    İletiler
    40

    Standart Cevap: Link verme

    Tamamdır link verme işi teşekkürler bi sorum daha olucak tekrardan konus acmayayım dedım .. modülü özel html olarak actım modulun pozisyonunu nasıl değiştiricez ..

 

 

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu 1 kişi (0 üye ve 1 misafir) okuyor. Konuyu okuyan üyeler:

     

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma izni :Pasif
  • Konu cevaplama izni :Pasif
  • Eklenti ekleme izni :Pasif
  • Mesaj düzenleme izni : Pasif
  •  
joomla tema